Watbeters

De WatBeters website is klaar voor de toekomst

Uitdaging

WatBeters gaat uitbreiden naar meer regio’s en start begin 2019 met een nieuwe campagne. De site moest vernieuwd worden. De oude back-end van de website moest daarom volledig worden vervangen ivm meer flexibiliteit. Daarnaast moest het mogelijk worden om vanuit 1 formulier verschillende type lead te kunnen opvangen en te onderscheiden met een uniek kenmerk per regio.

Aanpak

Fusionlab heeft in samenwerking met New Fountain een nieuwe website ontwikkeld en de DIVI visual composer gebruikt om flexibeler in de opbouw van pagina’s te kunnen zijn. Hiermee zijn alle pagina’s opnieuw opgebouwd. Er is een complexe flow uitgedacht van de verschillende lead routes. In het formulier is op basis van postcodes een kenmerk meegegeven aan de persoon die zich inschrijft en vervolgens in een aparte mail flow komt.

Resultaten

Het team van WatBeters heeft nu een flexibelere back-end om pagina’s snel mee neer te zetten. Ook is de site daarmee klaar voor de toekomst en kunnen eenvoudig nieuwe regio’s worden toegevoegd en afgevangen. De opzet van de pagina is zowel voor dekstop, tablet als mobiel geoptimaliseerd en heeft gemiddeld een conversieratio van 30%.

in by